Rețetele GoostoMix sunt adaptate la Thermomix de comunitate și nu sunt testate Vorwerk.

4 sfaturi de la vegetarieni pentru o nutriție echilibrată

4 sfaturi de la vegetarieni pentru o nutriție echilibrată

Articol (pre)gătit de
Antonia, vegetariană creativă

Plini de viață și cu o piele care radiază a sănătate, vegetarienii cu siguranță au câteva secrete bine păstrate. Alegerile alimentare îi mențin în formă și cumva ei par mereu bine dispuși și gata pentru o oră de sport, fără să se simtă lipsiți de energie după o masă fără carne. 

Cum reușesc vegetarieni să fie aproape mereu gata de o nouă aventură? Ei urmează cu strictețe sfaturile de mai jos. Sfaturile se aplică pentru toată lumea, indiferent de dieta aleasă, fie ea cu carne sau fără. 

1. Mergi la cumpărături la piață sau comandă de la producători locali

Toate fructele și legumele colorate, suculente, pline de vitamine se află pe tarabele producătorilor mici. Având în vedere că ei nu oferă tone de produse, nu au nici motive să folosească tot felul de chimicale pentru a asigura producția. Prioritatea lor este gustul acela de la țară.

În supermarketuri cu greu găsești acele roșii ca la bunica în curte, însă în piețe cu siguranță sunt câteva tarabe gata să îți ofere vitamine naturale. Iar dacă timpul nu îți permite o plimbare la piață, caută pe internet – există o mulțime de oameni care au renunțat la viața de la oraș ca să crească legume, iar ei cunosc prea bine nevoile mediului urban. 

Cu plasa plină de nutrienți de la natură vei putea să prepari tocănițe sau salate care mai de care cu ajutorul robotului tău multifuncțional de bucătărie. 

O rețetă foarte ușoară pe care poți să o prepari folosind legumele cumpărate de la producători locali este salata de crudități, pe care o pregătești rapid la aparatul de gătit. Rețeta se poate adapta în funcție de sezon.

2. Oferă-ți varietate 

Se spune că excesele nu sunt bune, indiferent de originea lor. Deci chiar poți mânca prea multe mere sau prea mulți morcovi, iar corpul tău nu va beneficia de tot ce îi trebuie pentru a funcționa perfect.

Îndrăznește să încerci mereu fructe sau legume noi și consumă o gamă cât mai largă în fiecare săptămână pentru a avea nutrienți diferiți, care se completează și contribuie la absorbție.

3. Hidratează-te corespunzător 

Foarte mulți oameni nu beau destulă apă. Adesea, mai ales la birou, sucurile țin locul paharelor cu apă și se întâmplă exact opusul. Corpul devine deshidratat, iar zahărul din sucuri oferă energie pe termen scurt și obosește imediat ce efectul lui trece.

Asigură-te că ai mereu lângă tine o sticlă sau un pahar cu apă, iar când îți este poftă de o băutură dulce, alege să prepari la robotul de bucătărie o limonadă sau un suc natural de fructe. 

4. Consumă cel puțin un fruct sau o legumă crudă pe zi

Cel puțin!

În zilele solicitante este ușor să alegi o gustare care îți oferă energie pe termen scurt sau îți potolește imediat foamea, iar fructele și legumele sunt lăsate mai la urmă.

  • Consumă încă de la micul dejun o porție crudă de vitamine pentru a te asigura că începi ziua cu dreptul.
  • Include în dieta ta salate cu spanac, rucola sau alte frunze verzi. 

O nutriție echilibrată îți oferă sănătate

Adesea, în zilele în care ne simțim fără energie, corpul tânjește după o porție de vitamine și puțină activitate fizică. Încearcă să îi oferi aceste lucruri și vei vedea că totul merge mult mai bine. Nu uita să te și odihnești suficient.

GoostoMix, o platformă care prezintă aparate inovative pentru o bucătărie modernă.
Comandă-ți propriul Thermomix TM6

Completează datele de mai jos și noi te vom contacta pentru a-ți oferi tot ajutorul necesar.

Preț: 1395 Euro
Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul nostru! Vei primi noutăți, articole, informații despre hidratare și alimentație pentru sănătatea ta!