Rețetele GoostoMix sunt adaptate la Thermomix de comunitate și nu sunt testate Vorwerk.

Beneficiile consumului de spirulină

Beneficiile consumului de spirulină

Articol (pre)gătit de
Antonia, vegetariană creativă

Spirulina este printre cele mai populare superalimente din lume. Conține diverși nutrienți și antioxidanți buni pentru corp și creier. 

Mai jos îți prezentăm cele mai importante beneficii pe care le aduce consumul de spirulină.

Pudra de spirulină uscată conține, printre alți nutrienți: 

  • Proteine,
  • Vitamina B1,
  • Vitamina B2,
  • Vitamina B3,
  • Cupru,
  • Magneziu, 
  • Potasiu, 
  • Mangan.

Spirulina conține și o mulțime de aminoacizi, omega 6 și betacaroten. În plus, 100 g spirulină conțin doar 2,42 carbohidrați.

Spirulina se numără printre cele mai nutritive alimente, alături de somon, ficat, fructe de pădure și ouă.

Spirulina are proprietăți antioxidante

Spirulina este o sursă fantastică de antioxidanți, care pot proteja împotriva deteriorării corpului. Principala sa componentă activă se numește ficocianină. Această substanță antioxidantă oferă spirulinei culoarea sa unică albastru-verde. 

Ficocianina poate lupta împotriva radicalilor liberi și poate inhiba producerea de molecule de semnalizare inflamatorie, oferind efecte antioxidante și antiinflamatorii, reducând astfel riscul de a face cancer.

Spirulina reduce riscul de a dezvolta boli cardiovasculare

Spirulina poate scădea colesterolul și poate reduce tensiunea arterială. 

Un studiu a dovedit că 4,5 grame pe zi de spirulină poate reduce tensiunea arterială la persoanele cu niveluri normale.

Spirulina poate fi eficientă pentru cei care suferă de anemie

Într-un studiu efectuat la 40 de persoane în vârstă cu istoric de anemie, suplimentele de spirulină au crescut conținutul de hemoglobină al globulelor roșii și au îmbunătățit sistemul imunitar.

Bineînțeles, o dietă variată și bogată în fier este necesară în cazul anemiei și atunci când consumi spirulină.

Spirulina poate îmbunătăți rezistența 

Spirulina ajută persoanele care fac sport să nu obosească repede și ajută la menținerea capacității mușchilor în timpul exercițiilor fizice.

Mulți oameni care merg la sală consumă shake-uri cu spirulină în zilele de antrenamente.

Spirulina poate ajuta controlul zahărului din sânge 

Studiile făcute pe animale arată o legătură între spirulină și un nivelul scăzut al glicemiei. În unele cazuri, spirulina a fost mai eficientă decât unele medicamentele pentru diabet. Totuși, acestea sunt studii și necesită un timp îndelungat pentru a fi dovedite.

Cum se poate include spirulina în meniu

Pudra de spirulină poate fi folosită, printre altele, în supe, salate, deserturi, shake-uri, smoothie, budinci și limonadă. Gustul ei o ajută să își facă loc într-o mulțime de rețete.

GoostoMix, o platformă care prezintă aparate inovative pentru o bucătărie modernă.
Comandă-ți propriul Thermomix TM6

Completează datele de mai jos și noi te vom contacta pentru a-ți oferi tot ajutorul necesar.

Preț: 1395 Euro
Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul nostru! Vei primi noutăți, articole, informații despre hidratare și alimentație pentru sănătatea ta!